4.2.
2019
Leden v 5. třídě

Konečně zima, jak má být, venku vše zasypal sníh, a pro nás je někdy těžké fungovat naplno, když příroda spí.  

Po Vánocích jsme naštěstí šli do školy jen na dva dny, abychom se zase nastartovali. Hned v pátek jsme se proto vypravili do kina na dokumentární film o Barmě. Dva moderátoři se nám snažili přiblížit místní přírodu, lidi i život v této zemi. Na vlastní oči jsme viděli, jak to vypadá v tomto podnebném pásu. Za odměnu jsme pak ještě navštívili ráj milovníků gumových bonbonů Pedro, kde jsme si navážili pestrobarevnou směsici. A pak už rychle následovaly třídní schůzky, pedagogická rada a před tím všechny testy a písemky a dopisování sešitů a také profi- testy, aby pololetí mohlo se ctí skončit.

A jen tak mimochodem jsme si ještě odskočili zopakovat vánoční divadlo a zahrát ho před krutějšími diváky, než jsou naši rodiče, a to před školními dětmi. Drželi jsme se statečně, i když to byla velká zkouška odvahy! Po divadle nás ještě čekala velmi zajímavá přednáška s besedou o judaismu, zakončená velkým stavěním chanukových svícnů.

Chodili jsme také bruslit na Letnou, tentokrát se sympatickými instruktorkami, které nás toho mnoho naučily.  Sportu vůbec bylo hodně. Většina dětí ze školy se totiž vypravila na promrzlou, ale sluncem zalitou Šumavu, do Nových Hutí na další lyžařský výjezd. Měli jsme se tam prostě nádherně! Skoro nikdo se nehádal a jen pár dětí chytilo vešky. My, co jsme zůstali ve škole, jsme také nezaháleli, prožili jsme si spolu se Zemí úžasný ekologický srdce otevírající projekt.

A pak už jen chvilka učení a rozdávalo se vysvědčení. Než jsme ho dostali, čekalo nás ale velké soustředění se při dotazníku o naší školní motivaci, snad jste si ho přečetli, paní učitelka z výsledků měla velkou radost. A ještě jeden úkol nás čekal, přemýšlení o tom, co nás povznáší, to jsme psali do balónků, a co nás stahuje ke dnu, to zas do kotvy. Ve skupinách jsme pak všechno domysleli a zveřejnili na tabuli. Z většiny našich myšlenek měla paní učitelka opět velkou radost, a z některých byla nadšená! Také jsme přemýšleli, proč se vlastně vysvědčení dává, jaký význam má pro nás, co o nás říká, na co ho stát potřebuje a jak je to vlastně s významem známek. Opět měla paní učitelka z našich nápadů radost. Horší to sice bylo s některými z nás, když jsme to vysvědčení potom dostali, to už jsme tak velkou radost neměli, ale co, vždycky můžeme začít lépe, vždyť nám začíná druhé pololetí!

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Souhlasím

Váš e-mail byl odeslán

Zavřít

Děkujeme

Váš e-mail jsme uložili do naší databáze.

Zavřít

Odhlášeno

Novinky již nebudete dostávat. Kdykoliv se můžete znovu přihlásit.

Zavřít
Zavřít
Zavřít
Zavřít
Zavřít
Zavřít
Zavřít
Zavřít
Zavřít
Zavřít
Zavřít
Zavřít